fredag 22 oktober 2010

Rygg till mage igen

Jag la just Theodor på rygg på golvet. När jag tittar dit nästa gång ligger han på mage:p Han har haft paus med att göra det i några veckor nu men nu tycks han ha hittat tillbaka till det:) Men jag ska nog stänga av datorn nu och försöka få något gjort åt allt byke som har hängt på tork lite väl länge nu:p Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig helg! Vi ska som sagt vara i Vasa i helgen om det är någon som funderar:p Kom annars på att det kanske är maginfluensa eller något som Theodor har? Tycker att jag har mått dåligt några dagar, Robin också litegrann så det kan vara därför han spyr. Uäk.

1 kommentar:

  1. Åh vad duktig han är som vänder på sig :=) Det gör inte Melly än. Men det kommer väl säkert det med :=)

    Då blir det en hel del flängande för er på jul då alltså! Det verkar vara många som har det så på jul. Både jag och Tommy är skilsmässobarn så ska vi fira jul med alla så kommer vi att få åka runt som skållade råttor :/ Så nej, för oss blir det att skapa en ny tradition med hemmajul!
    Hoppas ni får en bra kväll.
    Kram

    SvaraRadera