onsdag 20 oktober 2010

Angående eksemen

Jag fick bort dem helt nu tror jag. Det hjälpte med zinksalva på nätterna och kortisonsalva på dagen. Och så punkterade jag dem ibland också. Usch, äckelvarning...

Inatt har Theodor sovit så snällt så:) Han somnade på andra försöket och vaknade 3, så han var 8 timmar utan mat. Sen vaknade han när Robin for till jobbet 8 så vi har varit vakna sen det. Igår var jag jättetrött på kvällen! Skulle ha kunnat somna redan 6:p Vi åt god mat, men jag lyckades bränna Halooumi osten... Men inte så mycket så att den inte gick att äta som tur var:) Igår tvättade jag hela 3 maskiner:) Kunde inte tvätta de sista 2 för våra 2 torkställningar blev fulla:p Men idag ska jag tvätta de sista:) Theodor har blivit ganska bra på att sitta:p Inte utan stöd då, men han har blivit mycket stabilare i ryggen! När han halvsitter i sittern eller i vagnen så drar han upp sig i sittande ställning men faller framåt istället då:p Nu ska jag läsa era bloggar som vanligt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar