lördag 10 augusti 2013

Storliten

Den här lilla fröken ska få sova i en växa-säng inatt. Och många nätter efter det. Spjälsängen är nu i bitar och jag fasar lite inför att flytta alla möbler i barnens rum (nej jag ska inte själv flytta tunga möbler). Allt måste möbleras om för att få sängarna att rymmas. Och så ska Theodors säng skruvas ihop. Men först ska vi köpa en madrass åt honom. Och handla mat. Väntar bara på att Theodor ska få på sig sina kläder.

Igår somnade Wilma 23:20. 2h 40min efter att vi la henne. Hoppas att det går lite snabbare idag. Har försökt passa in dagssömnen så att hon är tröttare ikväll. Kommer antagligen att bli en lång kväll igen... Men jag insåg idag att det bara är ca 2h jobb kvar på babyfilten så jag tror nog att den blir klar ändå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar