onsdag 28 augusti 2013

Gaaah.

Igår var en riktigt dålig dag från lunch framåt. Ungarna upp och ner och mitt tålamod slut. Sällsynt dålig dag. När Wilma äntligen somnade på kvällen halv 10 gick jag också och la mig utan att få en gnutta egentid men kände att jag behövde sömn också. Tur var väl det för 05:30 vaknade Wilma och tyckte det var morgon. Nu två timmar senare somnade hon såklart om men det kan inte jag göra, är ju morgon på riktigt nu med allt vad det innebär. Kommer att bli en sån där dag som man bara försöker överleva. Blä. Nå öppet dagis nästan halva dagen gör allt bättre, men sen är det den där förbannade eftermoddagen som alltid släääpar sig fram. Vår eftermiddag pågår nämligen till 17:30 då Robin kommer hem.

Aj, sendrag i benet...

2 kommentarer:

  1. Uschdå, vår gårdag va o usel. Eddi gallskrek från o till av magknip (jädra rotavaccin?!) o mot kvällen fick jag en finfin mjölkstockning då herrn inte ätit ordentligt. Hoppas det blir bättre idag, so far so good ;)

    SvaraRadera