torsdag 15 augusti 2013

Storlek

1,5års rådgivningsbesöket avklarat. 12,36kg, 82cm. 2,36kg och 8cm på 6 månader! Inte illa;) Följer alla kurvor gör hon och läkaren hittade inget att klaga på så hon gick därifrån med ok stämpel. De hade bokat in en annan Holmlund i misstag istället för Wilma så läkaren frågade om jag har ett barn som är fött 2002 också! SÅ gammal ser jag väl inte ut att vara??
Passade på att prata lite med min barnmorska där och provsvaret från GBS provtagningen hade kommit och det var negativt till min stora förvåning! Har varit positivt med både Theodor och Wilma. Är jätteglad över att jag inte har det den här gången. Det betyder att jag inte behöver få dropp vid förlossningen och att vi kan få tidig hemgång! Jeij:)
Nu ska jag vila lite efter hemcyklingen i motvind. Sen måste jag nog ta tag i städandet i något skede. Vill inte komma hem till en stökig lägenhet sen med bebisen så får nog börja hålla det städat här nu. Lätt med två små hemma...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar