onsdag 14 augusti 2013

Ny tideräkning

Jag har övergått till tidszonen "vänta på bebis" så varje sekund känns som två. Helt normalt i slutet av graviditeten. Några minuter har jag fördrivit med att bygga tågbana tillsammans med ungarna. Ganska rolig sysselsättning men inte så riktigt bekvämt.

Vi har varit till öppet dagis idag igen. Roligt som alltid men jag blev helt slut. Ska försöka komma mig i säng lite tidigare ikväll. Imorgon är det 1,5års rådgivningsbesök som gäller. Och kanske öppet dagis igen beroende på hur länge det tar vid rådgivningen. Idag körde busschauffören förbi hållplatsen fastän jag jade tryckt på stop. När han körde förbi också följande hållplats så ropade jag åt honom så stannade han, och vi fick gå en bra bit extra. Jättejobbig början på dagen... Men sen har det flytit på bra. Robin är på väg hem nu också och han verkar ha överlevt första jobbdagen efter semestern:)

Nu åskar det igen. Lika som igår. Ungarna lika fashinerade som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar