måndag 26 augusti 2013

Måndagsfunderingar

Pizzadegstillagning på gång.

Theodor tappade sitt tuggummi idag. Rakt på vår långhåriga pläd. Roligt! Får se hur framtiden ser ut för den. Kan nog vara så att saxen får komma fram.

Idag har vi utöver det varit i stan till en lekpark och så lunchat där också. Sen for vi till Theodors bästis och var där en bra stund innan vi till sist kom oss hem och tog itu med diskberget. Första gången någonsin som alla glas varit smutsiga!

Kom idag fram till att det är nästa vecka jag har beräknat datum för lillen. Nästa vecka! Så det är inte alls omöjligt att han föds nästa vecka. Och nästa vecka är ju snart! Jösses:) Så länge jag får sova så bra som jag gjort de senaste nätterna så ska jag nog klara av några dagars övertid också utan problem. Mår ju faktiskt oförskämt bra så ska inte klaga när jag går över tiden.

1 kommentar:

  1. Om du inte tagit till saxen redan så prova med att stoppa hela filten i frysen en stund så att tuggummit blir skarpt. Funkar bra om man får det på kläder att sätta dom i frysen så kanske det går med filten också :)

    SvaraRadera