tisdag 24 maj 2011

Vika vika

Emma och Lucas var just hit och Emma hjälpte mig vika vigselprogramen så nu är de klara:) Ska baa printa ut några extra sen när vi köpt ny färg till printern.

Om ca 45 minuter slutar Robin och så kommer han efter mig och lilla T (måste passa på att kalla honom lilla för han blir ju stor nästa vecka!). Sen åker vi in till stan och far ut och äta med Robins kompis och hans flickvän också kanske?:) Ska bli gott med pizza!

Theodor sover igen. Han fick äta potatis själv idag och det blev väldigt klottigt och jag tror inte att han fick i sig så mycket.

Skrev det kanske inte här men jag köpte en sjal igår:) Hade inte tänkt ha något över axlarna, men om det blir för kallt sen mot kvällen så har jag en sjal. Har annars läderjackan också:p Borde egentligen gå in skorna nu. Och öva valsen. Vi har bara övat pyttelite. Och det är bara 4 dagar kvar! Och en timme. Och 14 minuter...

Theodor gick annars 7 steg idag! Rekord:) 3 har han gått tidigare och det var typ 10 dagar sedan.

3 kommentarer:

  1. De närmar sig verkligen med stormsteg till din stora dag.. Hoppas den blir helt underbar och att ni får fint väder.. :)

    SvaraRadera
  2. Va kul att han går! Har följt din bröllopsplanering ett tag och det får mig att minnas mitt egna för 3 år sen. Kom ihåg en sak! Man kan inte planera allt och framförallt. Det är er dag och gästerna tittar hellre på er än underhållning ;-) / Emelie

    SvaraRadera