måndag 30 maj 2011

Ett normalt inlägg

Jag har just fått igång en diskmaskin med bl.a. vår nya servis:) (Stavas det så?) Har också hunnit ladda upp bilder på Facebook och plockat lite med de fina presenterna:) Theodor halvsover ännu. Det blev bara en sömntur idag. Kanske vi fortsätter så? Jag slängde mig på sängen en stund. Märks att jag har varit väldigt aktiv med bröllopet så nu börjar tröttheten infinna sig;) Ikväll ska vi till Joacim & Emma och fira deras son, världens bästa Luca som då fyller ett år idag. Eller han har ju redan fyllt inatt! Tar med pizzan som jag köpte via Buzzador. Ska se om den är god:) Och jag är då en Buzzador som jag sagt några gånger tidigare vilket betyder att jag får prova på en massa saker gratis:) Robin kommer hem om lite mindre än två timmar tror jag:) Skulle gärna tillbringa mer tid med honom nu när vi är nygifta men jobbet kallar.

Theodor går inte riktigt ännu men om man ställer honom någon meter fårn ett intressant föremål i rätt höjd så går han ofta till det:) Så nog går han lite men inte längre sträckor.

Ni får sen se fler bilder fårn bröllopet om några veckor när bilderna från fotografen och av vår kompis kommer fram:) Ser verkligen fram emot det! Blev lite bröllopsrelaterat inlägg nu också, men inte så mycket;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar