torsdag 12 maj 2011

Favorit i repris


Jag tror att vi går in till stan idag igen nog. Det är 15 grader redan, och till eftermiddagen har de lovat 19 men regn vilket betyder att vi måste hinna in till stan innan det börjar regna. Vill inte gå 7km i regn. Det är bara 6 km in till stan men blir en km extra när vi ska via posten. Funderar lite på att gå till öppna daghemmet imorgon också, men jag vet inte... Får se. Idag är jag inte alls sjuk i kroppen efter gårdagen! Theodor sover. När han vaknar så ska vi äta och sen tror jag faktiskt att vi går in till stan! Vi kanske går via lekparken idag igen, likadant som vi gjorde igår. Theodor älskade gungorna där! Mycket roligare än gungan som vi har på gården. Han började gråt när vi gick därifrån för han vill inte sluta gunga. Nå, det blev bättre när han fick skuffa vagnen själv:p Ska ta med lika mycket vatten som igår. Vi drack ca 1½ liter igår och Theodor drack inte så jättemycket av det för han tycker inte om vatten. Konstiga ungen... Men idag hämtar vi 20 smoothie från Buzzador åt honom:) Jag är ganska stolt över mig själv som orkat gå in till stan 2 gånger nu de senaste 6 dagarna! Och nu går vi igen:) Bra träning! Egentligen är det väl inte så farligt långt men ganska nog. Jag brukar inte gå så långt så ofta:p

2 kommentarer:

  1. Tanken med buzzador är väl inte att bara han skall dricka dessa, utan att han en liten del och resten ska man dela ut som reklam...??

    SvaraRadera