onsdag 11 maj 2011

17 dagar kvar

Till bröllopet då:) Pirrigt! Det är egentligen bara programbladen kvar som är ett större projekt. Sen ska vi köpa dricka till festen och prata med kantorn. Sen börjar vi vara klara:) Inte så mycket stress nu mera! Ja, min slöja väntar jag ju ännu på så får se om den kommer. Det är ett litet stressmoment. Men om jag inte hinner få den så kan jag använda den vita eller så köper jag en när jag hämtar underkjolen. Får se hur jag gör:) Hoppas såklart på att den hinner fram och det borde den nog göra! Hoppas att Robin hinner få nya glasögon lagom till bröllopet också. Men det brukar inte ta så länge.

Om någon missade det så Finland kom vidare till finalen i eurovision! Och han ska sjunga först av alla på lördag! Ikväll är det ishockey, tror jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar