onsdag 25 maj 2011

Stress

  • Räkna ut hur mycket bål vi ska ha och köpa ingredienser till det.
  • Köpa mer lemonad.
  • Köpa godis.
  • Köpa några ballonger till.
  • Hämta underkjol.
  • Färdigställ programblad.
  • Printa ut, klipp och vik programblad.
  • Printa ut några till vigselprogram.
  • Stryka slöjan.
  • Packa allt inför helgen.
  • Meddela till hotellet vilken tid vi checkar in på hotellet.
  • Öva vals.
  • Gå in skorna.
  • Fixa en spellista med musik.
  • Fundera med Emma och Joacim om högtalare mm.
  • Fixa en dator att spela musik från
  • Töm minneskorten.

Det ska göras innan bröllopet. Har idag, imorgon och lite av fredagen på oss och Robin jobbar heltid varje dag fram tills lördagen nu så jag får göra mycket själv.
Men idag ska vi på mamma barn träff (och plocka upp underkjolen på vägen hem). Skönt med någonting normalt att göra mitt i all stress. Men jag är obotlig optimist så det ska nog gå:) Borde inte blogga så mycket nu egentligen när jag har annat att göra. Ska laga mat åt mig och Theodor så småningom också. Men nu tror jag att jag tar i tu med programbladen. De ringde fårn FPA just och ville ha löeintyg av Robin. Dvs. Jag kommer inte att få något hemvårdsstöd den här månaden. Och den här månaden behöver jag det lite mer än andra månader! Fotograf, festlokal, frisör, blommor å sånt ska betalas ju. Blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar