torsdag 26 maj 2011

Känns bättre!

Min mamma ringde och deras stans är så stor att vi kan stansa programbladen med den imorgon vilket underlättar enormt mycket! Ca 1/3 av programbladen är ute nu. Alla bordsplacerings skyltar också. Och så har jag gjort klart alla "Laktosfri" skyltar. Vår bröllopsbok är ifylld. Jag håller på att packa en väska inför helgen. Mycket att komma ihåg men jag kommer inte riktigt på vad jag ska packa ner. Det är så fullt i mitt huvude just nu! Theodor är i alla fall snäll idag och sover för tillfället:)

Jag börjar vara rädd att färgen inte ska räcka till alla programblad... Men nog ska det väl gå, just och just. När Robin kommer hem ska vi och handla det sista. Sen ska vi se på Simpsons! Sen ska vi prata med Emma och Joacim, Robins storebror och hans sambo. Sen börjar allt vara klart tror jag. Tycker att det är riktigt roligt att printa nu:) Känns verkligen som att jag får någonting gjort! Musiken ska jag rensa idag också och så måste minneskorten till kameran tömmas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar