torsdag 19 maj 2011

Ösregn

Det ösregnar och blåser hårt ute idag. Borde ha varit ute igår och tagit städdag idag. Men det känns nog skönt att ha det mesta städat redan:)

9 dagar kvar till bröllopet nu! Oj oj:) Och mitt öga är svullet och kinderna röda och ömma... Hoppas verkligen att det ger med sig snart! Vill inte se ut såhär på bröllopet... Vi måste klara sminkningen med bara mitt smink som jag vet att jag tål. Jag brukar aldrig annars reagera, förutom de två gångerna jag blev sminkad vid kosmetologsidan i Yrkesskolan. Har aldrig reagerat på någonting annars. Konstigt.

2/3 av programbladspärmarna är klara nu:D Och resten lär bli klara idag:) Så skönt! Hann inte printa ut vigselprogram igår, men jag kanske startar Robins dator och gör det själv idag. Får se.

Men för övrigt börjar det inte vara mycket kvar att göra! Vill gärna komma på vad jag har glömt. Har ni något förslag på vad jag kan ha glömt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar