onsdag 18 maj 2011

Kommer inte på någon rubrik!

Emma och Lucas kikade nyss in hit mitt i vår stökiga (p.g.a. städandet) lägenhet. Sen blev Theodors mat klar så han åt och jag tärnade(?) honungsmelon. Tänkte blanda det med turkisk joghurt till mellanmål åt Theodor. Lite banan tror jag att det blir tillagt också:) Har satt på diskmaskinen och nu står tvättmaskinen i tur. Sen ska jag fortsätta med tamburen som blev lite mitt i nu. Känner mig oerhört energisk idag! Undrar hur länge den energin räcker? Tur att jag blir på städhumör ibland annars skulle det inte vara lika roligt:p Märkte redan igår kväll att jag var lite på städhumör. Ska försöka få heela lägenheten perfekt nu;) Får nu se hur det går sen. Theodor är nöjd idag som tur är så det underlättar:) Han får hjälpa till med städningen. Finns mycket intressant som kommer fram ur skåpen:p Nej nu kallar tvätten! Ha en riktigt skön eftermiddag!

Tror jag ska få hälften av programbladspärmarna klara idag och printa ut vigselprogramen sen när Robin kommer hem runt 5. Måste komma någon vart med bröllopsplaneringen också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar