lördag 21 maj 2011

Bröllopsväder 5

En vecka kvar bara! Litar inte ens lite på prognoserna men roligt att följa med i alla fall:p Några va er kanske minns att jag kollade upp väderprognoserna varje dag typ innan Theodor föddes.

Igår övade jag på att vara ute utan långärmat i 14 grader:p Nå nä, när jag och Emma gick in till stan med småttingarna så blev det väldigt varmt på vissa ställen så då gick jag utan långärmat. Tror nog att jag ska tåla utan jacka de korta bitarna jag ska gå ute. Tar med läderjackan för säkerhets skull:)

Inatt har jag drömt säkert 20 olika drömmar och vaknat 10 gånger av mig själv. Tror att bröllopsnerverna börjar spela in nu. Lär inte sova så bra de 7 följande nätterna... Men det känns ännu som att vi kommer att hinna med allt:)

Idag ska vi då norrut igen och bl.a. prova högtalarna. Och jag hoppas verkligen att vi får igång dem! Sen ska vi väl byta tändstift i bilen och Theodors bröllopskläder ska strykas. Ska fundera lite på vem som fixar björkar till festlokalen och sånt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar