fredag 20 maj 2011

Trallallaa

En riktigt skön natt igen. Fick sova till halv 9:) Inga nya tänder idag, ännu;)
Igår badade vi bastu när Theododor hade somnat. 90 grader! Theodor passade inte riktigt in där då:p Men förra veckan var han med:)
Mitt ögonlock är ännu svullet och jag är öm runt ögonen. J*vla skit. Varför ska jag reagera NU?! Vill gärna provsminka mig med eget smink men det går ju inte så länge jag har ont i ansiktet. Smorde in det lite med någon mirakelsalva nu så kanske? Blir bättre sen till kvällen.

8 dagar kvar till bröllopet nu. Bara 8 dagar ni behöver stå ut med min bröllopshysteri;) Natten till igår drömde jag att min brudbukett var orange och inte alls fin! Inatt drömde jag att det började åska väldigt mycket, att det började brinna på en fabrik här i Vasa och att jag och Emma var på dubbeldejt med två killar födde -91?! Det var Emma som tvingade med mig;) Konstiga drömmar man har nu innan bröllopet. Men jag tror inte att jag drömt något bröllopsrelaterat inatt ändå.

Igår fick jag färdigt alla programbladspärmar:) Något på 40 blev det för några blev förstörda av träflisorna men ingen panik, jag hade ändå gjort för många. Men det ser ut att vara många och då kommer det ändå nästan dubbelt så många gäster. Skrämmande:p Men vi känner ju alla:)
Igår fick vi vår första bröllopspresent av en gäst som inte kunde komma. En bok om vårt bröllop så den får vi börja fylla i:) Synd bara att jag har en så ful handstil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar