onsdag 29 september 2010

Sjuka

Här är vi förkylda nu. Theodor är snuvig, jag är snuvig (vilket jag nog ändå alltid är trots att jag nu ätit en karta allergimedicin. Tycks inte vara allergi jag har.) och så har jag ont i halsen. Och pappan i "huset" är också förkyld. Han var det redan igår men idag är det värre. Jag hade lite stegring igår men idag har jag inte det. Hoppas att vi inte blir mycket sjuka! Lägenheten är, som vanligt, i akut behov av städning. Speciellt nu när vi håller på att ändra om i sovrummet, som btw SKA bli klart idag! Inte mycket kvar så det ska vi nog klara fastän vi är lite krassliga:)
Har ÄNTLUGEN kunnat se på One Tree Hill nu när vi har internet! Ska se avsnittet som kom ut igår(?) nu snart:)
I morse fick jag sova till 8! Vaknade av Robins väckarklocka. Det gjorde Theodor också så vi steg upp:p Behövde bara stiga upp 3 gånger inatt. Eller en gång som vanligt klockan 20 över 3 och sen klockan 7 igen, 2 gånger, och sätta nappen tillbaka i munnen på honom så somnade han om.
Theodor lyckas alltid dra täcket eller någon trasa över huvudet och så ligger han och spärrar med armarna utåt tills någon kommer och tar bort täcket:p
Igår såg vi på Idol som vanligt:) Robins f.d granne var med och kvalade igår, Elin:) Men hon kom tydligen inte vidare. Jag orkade inte vara uppe så länge så att jag fick veta det redan igår. Hoppas att hon ändå kommer vidare:) Jag borde sätta upp lite bilder här, men jag har inte orkat ladda kameran och idag blir det säkert inte mycket bloggande för Robin har bara en lektion i skolan och sen ska vi göra klart klädskåpet:)

1 kommentar: