måndag 13 september 2010

Gravid


Hur många av er trodde att jag är gravid igen?:P Ja, det är jag alltså inte. Men för ett år och en dag sedan så fick vi veta att vi hade en liten på kommande:) Som ni ser, eller inte ser(?) så testade jag väldigt svagt den 12 september, fastän det står 13.09.2009. Kameran hade fel datum så bilden är feldaterad:p Det tog en stund också innan det positiva strecket uppenbarade sig så jag hann redan tro att jag inte var gravid. Fick en chock när jag tittade på testet igen. Blandade känslor kan jag lova. Mest var jag nervös inför att berätta det åt Robin. Han behövde några timmar att smälta det:p Berättade samma dag åt en kompis som kom hit till stan för jag ville ha någon att prata med:p Testade ordentligt positivt dagen efter så då var det ingen tvekan om saken heller:p Tänk att vi nu ett år senare har en "liten" kille som redan blivit så stor:) På ett år kan ens liv förändras så drastiskt! Och den här gången till det bättre:) Det är helt otroligt hur ett barn kan bli till och ännu till bli så perfekt!:) Älskade gullungen min[v]

1 kommentar:

  1. Känner mig hedrad som fick veta först ;) :) //Johanna

    SvaraRadera