onsdag 1 september 2010

Hejdå

Redan september! Ja, nu ska jag börja packa och sen är dagen fullspäckad med program! Så jag hinner nog inte blogga mera nu. Och jag vet faktiskt inte om jag kommer att blogga alls i Helsingfors. Antagligen inte. VI tar semester nu:) Nu när det blir höst... Bättre sent än aldrig:) Imorgon är första gången Robin tar ledigt sedan Theodor föddes:) Ska bli så skönt att komma iväg lite:) Om ni har tråkigt så länge jag har paus i bloggandet kan ni ju alltid kommentera om det är något jag ska ändra på, skriva mer om, skriva mindre om? Så småningom kommer jag nog säkert att börja blogga om bröllop här också, men jag vet inte riktigt när:p Ha en riktigt trevlig helg allihopa!:) Så hörs vi igen senast på tisdag:) Kram från mig och Theodor:)

Ps! Ni som kanski e påväg ti Hesa på sama gang osm oss. Hede Katternas natt vi Högholmen e på fridan, INT på lördan som ja skreiv bitnari...

2 kommentarer: