måndag 20 september 2010

Gratis kabeltv

Ja, hela helgen skulle hela landet ha gratis kabeltv så vi for hem till svärmor och där hade de INTE gratis kabel tv. Inte heller hos mina föräldrar. Men i Vasa hade vi såklart det så vi var på fel ställe i helgen:p
Theodor har fortsättningsvis somnat av sig själv de senaste nätterna! Förutom i natt för då somnade han i bilen och vaknade inte före halv 5 på morgonen/natten:p Han slog rekord i att sova längst i sträck! 9½ timme!! Nu sover han i babysittern efter en flaska mat:) Robin börjar skolan riktigt snart och vi ska på ung mamma träff klockan 1 som vanligt:) Hoppas att vi blir flera idag än förra veckan!:) Om en vecka ska vi börja med fast föda åt Theodor!:) Spännande:)
I helgen har vi inte gjort så mycket. Jag har gått och lagt mig tidigt för jag vet att jag inte får sova längre än till 8 på morgonen. Vi var faktiskt och tittade på när de tävlade med gamla mopeder i Tärjär:) Och jag hade tagit med mig skor med hög klack för jag hade inte tänkt gå mycket. Men det slutade med att vi gick 3-4 km i alla fall:p Ont i benen? Jepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar