onsdag 29 september 2010

Jobbigt

Jag har för några veckor sedan fått små små vätskefyllda blåsor mellan två av mina fingrar. De flesta skulle inte ens märka att de har dem men jag stör mig något oerhört på dem! Har haft dem förut och de brukar försvinna av sig själv efter ett tag. Inga krämer eller salvor hjälper mot dem. Nu har jag fått dem på ringfingret mest och de har spridit sig. De försvann en liten stund men istället fick jag jätte torr hud där med sprickor i. Smorde med vanlig bassalva utan parym eller alkohol och då kom blåsorna tillbaka. Blir frustrerad på dem! Kan inte ha min förlovningsring när de är där. Om någon vet vad det kan vara eller har något tips mot dem så tar jag gärna emot tips!!!:)

1 kommentar:

  1. min pojkvän lider av exakt samma sak å har sprungit ti läkare en massa gånger men inget hjälper..så skriv gärna ifall du kommer på nån "lösning" på problemet..:)

    SvaraRadera