torsdag 30 september 2010

Josefin

Tänkte passa på att presentera mig lite grundligare:)
Jag kallas oftast Jossan:p Är 19 år, fyller 20 i december vilket gör mig till en ung -90a:p Kommer från Kronoby. Har en mamma, en pappa, lillebror 17, lillasyster 15, lillasyster 12 och lillebror 5. Mina farföräldrar bor också på vår gård:) Mina föräldrar är bönder och just nu pågår ombyggnad i ladugården:p Efter högstadiet så gick jag på beklädnadslinjen kombinerat med gymnasiet. Så jag blev både sömmerska och student. Inte så jättevanligt att man gör det här för det betyder en hel del extra arbete! Men jag är supernöjd med att jag kombinerade, verkligen! Bodde på internat ½ ettan och hela tvåan, då tillsammans med Robin. Vi hade nig egna rum men vi sov nog alltid hos varandra i alla fall. På lillajul 2007 var första gången jag var hem till Robins som något annat än en kompis:)
När jag var liten hade jag hur många hobbyer som helst! Jag sjöng i flera körer, spelade fiol, spelade piano, spelade teater, var scout, åkte slalom, spelade fotboll, var i konstskola för barn, 4H, söndagsskola (min mamma var ledare:P) mm. Scoutledare var jag ännu för 2 år sedan åt 2 patruller, men nu när jag bor i Vasa har jag ingen möjlighet till att delta i scoutverksamheten lika mycket:p Positiv, glad, aktiv, slarvig och blåögd är jag:P Ja, det är väl jag i ett nötskal:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar