tisdag 28 september 2010

8 månader kvar

Idag är det exakt 8 månader kvar till bröllopet!:) Längtar!:) Har fått ihop en budget nu på vad allt kommer att bli att kosta, ungefär:) Får se om man kan hålla sig till den budgeten:P Gästlistan ligger på ungefär 100 personer nu:) Robins kulle helst ha ett pyttelitet bröllop och jag kan ha hur stort som helst:p Men det får bli mittimellan:) Ska boka tid till klänningsprovning så småningom också:) Ska bli kul! Hoppas att jag hittar något fint som inte är alldeles för dyrt... Slöjan ska jag sy själv så den borde jag kanske börja med så småningom också:)

3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg :)
    Det verkar som att de flesta gillar libero över pampers faktiskt...
    Jag skulle vilja prova ytterligare nåt märke!
    Jag både ser fram emot och fasar nästa graviditet. jag hoppas få uppleva en fin graviditet då jag slipper graviditetsdepression. Det vore underbart :) men det dröjer nog ett tag här också faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Joacim tyckt ja sko koma mä, men ja tror no ja hoppar över... Ja e ganska föskräckli på att sjung :D Men kanski ja ångrar mi än ;)
    Nu just vill ja in ens ta en "ton" mä hisa halsn. AJ!

    SvaraRadera
  3. hej hittade min klänning häromdagen på en ny öppnad butik i sollentuna Bridezilla heter den.
    www.bridezillas.se
    dem har väldigt bra märken men väldigt låga prisre jämfört med andra butiker. rekomenderas varmt

    SvaraRadera