torsdag 8 november 2018

Vecka 36

Nu har jag insett hur lite tid som återstår av denna graviditet. 35 dagar kvar till bf, men bara 14 tills hen räknas som färdig. Tacksam över att mina barn verkar födas efter bf för en bebis om två veckor passar sig inte. (Nu kommer hem väl redan då bara för att det skulle vara riktigt dålig tajming;))

Vecka 35+0. Lite mer sammandragningar än tidigare men annars mår jag oförskämt bra. Liite foglossning, lite ischias, lite ryggont. Men i det stora hela bra (så länge jag inte behöver böja mig framåt eller plocka upp saker från golvet. Tur att jag har mina hjälpredor!)

Magen växer, och sparkarna är så starka att det ibland gör ont. Revben är tydligen morjens att sparka på. Nå det indikerar åtminstone huvudet neråt så ska inte klaga! 



Idag har jag sprättat och sytt om julgardiner, sytt två julklappar (ligger verkligen efter med julklapparna...) och packat lite. Ikväll åker vi en vända till huset för att fixa lite där och flytta fler lådor. Sen ska jag hitta sticklusten igen så att mina julsockor blir klara.gra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar