måndag 16 maj 2016

Det beräknade datumet

Theodor sa i morse att det inte är så länge kvar tills hans födelsedag nu när det bara är 16 dagar kvar. Jag förklarade åt honom att han egentligen skulle ha kunnat ha födelsedag redan idag men att han bestämde sig för att vänta i magen 16 dagar extra. Så nu får han snällt vänta 16 dagar till. Men jag tror ändå att de 16 dagarna kommer att kännas kortare för honom än de gjorde för mig då för sex år sedan. Kan inte förstå att det redan gått sex år sedan jag otåligt väntade på att det skulle sätta igång. Ni som följt mig lääänge mins kanske att jag fick åka till sjukhuset för att stoppa förlossningen vid två tillfällen, och blev inlagd en gång i vecka 28 ungefär, så ingen trodde att jag skulle passera det magiska datumet. Men tji fick jag! Tur att jag inte visste hur många magbilder jag skulle komma att ta ännu när jag tog den här för exakt sex år sedan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar