tisdag 1 oktober 2013

Tisdag

Idag har jag och småttingarna varit till ett finskt "öppet dagis" sålänge Theodor var i dagklubben. Wilma var skeptisk till det men lekte nu lite i alla fall. Jag kunde bättre finska än jag trodde. Använder det så sällan men det finns tydligen kvar där i alla fall:)
Nu har jag en magknipig unge som bara vill vara i famnen. Får se im jag får honom att somna eller om hushållssysslorna förblir ogjorda. Ikväll ska vi på "höstjippo" så måste äta kvällsmaten tidigt idag. Ponnyridning, ansiktsmålning, korvgrillning mm. står på programet. Blir säkert skoj:) Imorgon öppet dagis premiär för lillen och syjunta på kvällen. Sen 1-månads rådgivning på torsdag och små&stora efteråt. Fredag dagklubb och familjecafé för mig och småttingarna sålänge. Sen norrut i helgen. Supertrevligt program den här veckan! Ska vi se att vi blir sjuka bara för det.åå

----------
Skickat från min Nokia

1 kommentar: