tisdag 29 oktober 2013

Det är inte alltid jobbigt

Igår kväll somnade alla barn snällt utan gnäll eller uppspringande före21. Tänk det! Sen sov lillen 6 timmar i sträck. Tänk det! Och så sov Wilma hela natten! Undrar när det hände sist? Theodor var torr också hela gårdagen. Det senaste dygnet har varit riktigt perfekt. Det är inte alltid jobbigt fastän det kanske känns så när man är mitt i det.
Nu är Theodor vid dagklubben och jag har en timme på mig att få något gjort innan han ska hämtas igen. Imorgon kommer prästen hit på dopsamtal så vill få det lite städat innan dess. Och på torsdag är det eftergranskning så måste fylla i en blankett om hur jag mår också. Måste minnas det.
Nej nu raka vägen till diskmaskinen och sängbäddning.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på lillen! Hans glittrande ögon gör mig glad idag! kram, mamma-mommo

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ville bara tacka för mönstret och beskrivningen till ditt babynest. Jag har precis sytt klart ett till min dotter då hon väntar sitt första barn i februari.

    Härlig blogg du har, tassar in här allt som oftast och kikar. Måste dock erkänna att jag är ruskigt dålig på att kommentera…:/

    // Anne

    SvaraRadera