tisdag 25 september 2012

Back to normal

Inatt var en sån där mindre bra natt när Wilma vaknade tusen gånger och tog morgon fem, efter att jag fått sova fyra timmar. Inte det minsta uppskattat alls över huvud taget! Som tur var somnade hon om nån gång före sju så jag fick en timmes sömn till. Vet att jag klarar mig på fem timmars sömn, men fyra är kanske lite på gränsen. Nu sover hon såklart ännu men Theodor ville ju stiga upp. 

Vi äter gröt och ska sen ställa oss iväg till öppet dagis. Får hoppas att jag inte somnar på bussen. Annars, vad är det säkraste sättet för oss att åka buss? Wilma brukar ligga i vagnen och så brukar jag och Theodor sitta bakom vagnen men jag brukar hålla i den. Kanske inte är det bästa sättet? Vill gärna sitta så att om bussen bromsar in så där igen så sker ingenting med oss. Borde man lämna vagnen ensam och ta med ungarna och sätta sig på bakåtvända säten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar