onsdag 12 september 2012

Äntligen kom den!

En bra natt:) (och tack för alla komentarer angående just sömnen) Wilma somnade halv 8 men vaknade en timme senare. Då fick hon vara uppe tills jag ville sova så kvart före 10 så la jag henne och hon somnade ganka lätt. Kvart över 12 åt hon för att sen sova till lite före 6. Hon åt då och sov sen till 8:) Jag vaknade såklart runt 2 och hade svårt att somna om men jag har faktiskt fått sova inatt utan att tappa nerverna! Borde kanske inte alltid vara så envis med sömnen på kvällen. Svängde också hennes säng andra vägen igår kväll så det kanske hjälpte?
Idag har vi varit vid öppet dagis som vanligt:)
Jag har varit, och är ännu, lite smånervös inför ikväll. Kursstart för syjuntan! Men det blir säkert skoj:) Och jag behöver inte lägga ungarna! (om de somnar innan jag kommer hem runt 9 då) Hoppas att de andra mammorna är snälla med mig ikväll;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar