måndag 18 juli 2011

Sover sover sover

Nästan så jag blir uttråkad... Theodor har sovit i över 3 timmar nu. Blev tydligen för lite sömn i morse när jag hamnade att väcka honom redan halv 9:p Konstigt att han sover SÅ mycket... Idag ska vi och handla. Ska försöka komma på något gott som jag vill ha till mat:) Mer än halva juli har redan gått förbi nu! Snart får man plocka fram vinterkläderna. Och köpa vinterkläder åt Theodor! Nästa sommar tänker jag vara frisk heela sommaren:) Det är inte roligt att ligga hemma och snörvla på soffan. Undrar när jag ska bli frisk? Börjar bli lite orolig nu när jag haft hosta i 2 veckor redan... Men bättre har de ju nog blivit iofs. Hörde att de lovat fint väder i slutet av veckan. Borde nog söka oss till stranden någon dag:) Men inte idag, för det är mulet och det är måndag. På måndag ska man bara göra det absolut nödvändigaste. Som att veckohandla. Inte klippa gräs å sånt. Måndagar är jobbiga som det är. Men det gäller ju inte mig riktigt eftersom jag jobbar heltid varje dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar