tisdag 26 juli 2011

Ny dag

Theodor var verkligen jobbig igår kväll! Lugnt jobbigaste kvällen sen vi bodde inne i stan. Eller åtminstone tappade jag mina nerver myyycket. Nå, fick sova bort frustrationen ganska bra inatt tills postgubben ringde på dörren och väckte mig. Blev att snabbt hoppa i några kläder och gå och öppna. Det lönade sig för ett stort paket väntade på oss:)
Theodor har en väldigt jobbig kladd period just nu. Så fort han får något att dricka så ska allt ut på golvet, i sängen, på bordet, i maten... Sånt vill vi inte veta av här. Men det är väl övergående det också som allt annat. Han har i alla fall börjat säga tack tack när han ger något åt honom som han tappat eller dylikt:)
Idag är det bara en vecka kvar tills vi ska till barnpoli med Theodor. Har inte hunnit vänja mig med tanken ännu heller. Idag var ju dagen vi som snabbast skulle få kallelsen:p Robin får lov att ta ledigt från jobbet hela dagen så han lär jobba övertid nu några dagar. Tänk att juli snart är slut! Och tänk att jag fortfarande vaknar med ont i halsen! Det här börjar bli löjligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar