tisdag 26 juli 2011

Kliar...

Har ett myggbett på knät som driver mig till vansinne! Har haft det flera dagar och så börjar det klia. Gah. Börjar nästan se fram emot vintern...
Jag kom igång med städningen en del här:) Fick på en maskin byke också:) Och fick upp Theodor ur sängen:p Han är så söt när han står och vinkar och säger hej hej:) Han vet att hunden säger "vaff" och kossan "buu" och katten "vei" :p Sötungen:)
Jag har stängt av datorn många gånger idag men ändå dras jag tillbaka till den fastän det inte är något speciellt jag ska. Kanske ska ta och kolla igenom några bloggar en gång till för att se så jag inte missat något spännande;) Snart slutar Robin i alla fall så då ska vi och veckohandla, och jag vet inte vad jag är sugen på för mat... Lövbiff kanske?:) Mmmm...

1 kommentar:

  1. Hej på er :)
    Det var ett tag sedan!
    Det blir inte så mycket datatid och bloggläsande nu som på vintern och jag är inte så himla uppdaterad nu känner jag.
    Du har ju gift dig...jösses, det måste vara en evighet sedan jag var in på din blogg :/
    Du var strålande vacker i din klänning i alla fall :) Jag hoppas att du fick dina drömmars bröllop :)
    Hur är allt med er annars? hoppas bra.

    Kram

    SvaraRadera