fredag 29 juli 2011

Hmh.

Blev lite uttråkad nu. Theodor sover ännu. Vet inte riktigt vad jag ska göra fastän det nog finns saker som ska göras. En timme kvar tills Robin slutar ungefär. Vill inte väcka Theodor så jag borde inte göra något som har mycket ljud. Vårt golv låter mycket har jag märkt! Det är någon slags trä så det knastrar när man går på det. Mystiskt. Och våra kökslådor låter ganska mycket när man drar ut dem. Men egentligen är det ju jag som lyssnar för mycket just när Theodor sover:p Det blåser verkligen ute idag. Kanske borde plocka här lite i alla fall för det kan ju hända att svärmor och min svägerska får för sig att komma in hit:p Men det är inte länge sen jag plockade sist så det borde gå snabbt. Ska få upp mig själv ur soffan först bara:) Lättare sagt än gjort:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar