onsdag 20 juli 2011

Plus och minus

Theodor hade varit snäll hos sin farbror idag också:) Det var en riktigt bra film och så skönt att komma iväg bara vi två:) Det dåliga med filmen var att den var 3D och mina glasögon gick sönder TVÅ gånger så jag fick springa ut ur salongen och klaga två gånger... Missade en del av filmen. Men annars allt väl:)
Kom hem och tog in posten. Hade fått telefonräkningen, fortfarande feladresserad! När vi flyttade skickade jag in en anmälan om att jag flyttat. Det gick inte hem. Sen gick jag in dit och berättade åt dem. Den gången hörde de fel adress. Nu för någon månad sedan var jag dit och korrigerade dem igen men den kommer fortfarande inte till rätt adress! Dessutom var sista förfallodagen i måndags. Trevligt.
Nu börjar jag bli trött så jag ska ta och gå och lägga mig:) Gonatt!

1 kommentar:

  1. 3D på bio e ju skit! Speciellt tå man har glasögona från förr så he blir dubelt upp som skavar å har se.. Ne usch, he ska noo vara gammal hederlig 2D :)

    SvaraRadera