onsdag 13 juli 2011

Neeeeejjj!

Jag skrev just ett långt inlägg och så loggade blogger ut mig när jag skulle publicera. Skit.
Theodor sov länge i morse som vanligt. Skönt för jag gillar sovmorgnar. Skulle kunna sova 15 timmar per natt:)
Igår klippte vi(Robin) gräsmattan och sen började det ösregna. Det åskade lite på avstånd. Åskan kommer aldrig ända hit! Har sett EN blixt här och ändå hört över 200 buller.
Igår började jag skriva i en ny dagbok:) Har fyllt 3 nu på 5 år. Men jag märkte att den nya inte är så tjock så den lär inte räcka många månader...
Theodor är så söt när han blir arg:p När han inte får som han vill så slänger han sig på golvet och kryper gråtande snabbt till ett annat rum men efter en liten stund kommer han tillbaka och är glad igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar