måndag 2 september 2013

Förkylningen

Vaknade med halsont. Har gått och väntat på att Förkylningen Före Förlossningen ska komma och trodde redan att jag skulle slippa den den här gången men istället verkar den komma ovanligt nära beräknat datum. Ingen bebis idag, tack.
Wilma har börjat somna på kvällarna nu. Två kvällar i rad kom hon inte upp en enda gång och igår så gick det att räkna på en hand. Skönt att det börjar fungera! Jag är väldigt förvånad över att det gick så här bra att byta säng.
Theodor funderar varje dag när bebisen ska komma ut. Tyvärr kan jag inte ge honom något svar men gissar på nästa vecka.
Idag ska vi in till stan och veckohandla. Hemlagade hamburgare står på menyn ikväll. Imorgon dagklubb. Onsdag öppet dagis. Torsdag små och stora. Fredag dagklubb och rådgivning. Nog ska vi väl få den här veckan att gå. Helgen har inga programpunkter ännu men det är länge dit ännu. Tror nog att jag är gravid då ännu. Kanske också nästa veckas tisdag. Då ska jag på klädparty igen;) Om två veckor borde det vara övertidskontroll så det är inte lång tid kvar av den här graviditeten när han än bestämmer sig för att göra entré. Spännande tider:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar