måndag 16 september 2013

Favorit i repris...

När Wilma var en vecka fick jag mjölkstockning och feber utöver huvudvärk (som jag då trodde berodde på smällen efter att jag halkade och slog huvudet, men så var icke fallet) och nu är jag där igen. Lillebror följer storasysters mönster. Jag har så mycket mjölk och han har så liten mage. Skippat veckohandlandet idag. Robin får åka själv medan jag ska ta till alla hemmaknep för att få bort den här febern och mjölkstockningen. Huvudvärk kan jag leva med. Vet att det bara beror på oergonomisk ställning och hormoner. Det går om av sig själv så småningom och den här gången behöver jag inte vara orolig för hjärnblödning eftersom jag hållit mig på benen.

1 kommentar:

  1. Om du har för mycket mjölk, pumpa! Det fick jag göra med Agnes i början, fick även jag mjölkstockning. Hopppas att det inte blir värre för dig, för det är inte skönt med mjölkstockning! =/

    SvaraRadera