onsdag 4 september 2013

BF+1

Theodor har börjat längta tillbaka till vår gamla lägenhet fastän det närmar sig ett år sedan vi flyttade. Han har nästan inte alls pratat om gamla lägenheten före nu. Han tror att vi nog ännu bor där också, att vi har två radhus. Inte så lätt att förstå. Han tror att hans gamla rum är större än hans nuvarande, vilket inte alls stämmer. Tillbaka till den lägenheten flyttar vi inte. Men den var faktiskt till salu här för några veckor sen.

Igår fick jag goda nyheter från FPA för en gångs skull! Får vårdtillägg för Wilma. Men det tog väldigt lång tid för dem att komma fram till det så får tre måmaders pengar retroaktivt nu i slutet av månaden. Och så fick jag skattebrev och jag får mer återbäring än jag kom ihåg. Så min ekonomi för hösten ser riktigt trevlig ut! Det var en humörhöjare igår.

Får se hur den här dagen blir. Första övertidsdagen. Sov igår på dagen en liten stund så inatt var jag rastlös och hade svårt att somna om. Om en timme tar vi bussen till öppet dagis så får vi större delen av dagen att gå. Imorgon behöver bebisen inte komma ut för då fyller min lillasyster

1 kommentar:

  1. Äsch då och jag som tänkte att man kanske får vakna upp med att läsa att det kommit en liten knodd :)

    SvaraRadera