tisdag 22 februari 2011

Tandläkare

Sådärja. Nu är sista hålet fixat:) Fick hem en saftig räkning också... Cissi vaktade Theodor så länge och det gick riktigt bra:) Sen gick vi på stan en stund:) Robin kom dit senare och vi köpte en lekmatta åt Theodor och underkläder till bröllopet åt mig:) Jag skulle gärna få pengar från FPA nu. Innan månaden är slut ska jag sammanlagt få 600-700€. För en stund sedan ringde det på dörren och Robin öppnade. Det var en polack som ville sälja teckningar åt oss men vi hade helt ärligt inga pengar hemma. Men vi skulle antagligen inte köpt något fastän vi hade pengar hemma:p
Imorgon ska jag på mamma träff utan bebisar:) Vi ska ut och äta:) Igår var Emma och Lucas hit på en kaffekopp:)
Theodor har blivit förkyld. Hostar. Hoppas verkligen att det går om snabbt men det ser dåligt ut med babysim för vår del på torsdag... Stackarn. Nu sover han och jag har satt en kastrull med varmt vatten på golvet så att det blir lite högra luftfuktighet där i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar