fredag 25 februari 2011

Här igen

Här sitter jag igen fastän jag redan hade skrivit sista inlägget för veckan:p Vi sitter i läkarkö men är hemma. 3 timmars väntetid! Sjukt. Så nu sover Theodor i sin säng och vi ska snart äta kokosbollar som jag har bakat:) Sen ska vi kanske packa lite väskor och fara till hälsostationen igen. Vet inte om vi far norrut idag eller imorgon eller inte alls? Beror på vad läkaren säger om Theodors hosta och rossel. Theodor är annars riktigt pigg och glad men låter lite otrevligt. Han blev inte alls ledsen när de tog infektionsvärdet ur fingret, men plåstret ville han äta upp sen:p Nej nu ska jag aktivera mig:)

1 kommentar:

  1. Hacka en lök och lägg i en skål under hans spjälsäng till natten. Lökångorna är en gammal metod mot hosta och är slemlösande ;) Har funkat varje gång för oss! Det är så knepigt när det inte riktigt finns någå hostmediciner för dessa små!
    Krya på er :) Kram

    SvaraRadera