måndag 21 februari 2011

8

Fick sova till 8 ungefär i morse innan Theodor vaknade. Men han åt såklart på natten innan det också. Hoppas att han slutar äta på natten snart.
Idag är måndag=ung mamma träff men vi slipper inte dit som vanligt. Hoppas att det blir varmare väder snart så börjar Robin ta cykeln till skolan och jag får tillgång till bilen:) Men NÄSTA VECKA kommer vi på ung mamma träff!:) Theodor ska till tandläkare på morgonen så vi ska ändå in till stan:) Imorgon ska jag till tandläkaren så jag fick fixa barnvakt åt Theodor så länge:p Det borde bara ta ca 30 minuter så de får sitta i väntrummet så länge:)
Idag har vi ingenting inplanerat annat är att vi ska och veckohandla när Robin kommer hem från skolan. Theodor sov hela 4 timmar igår på dagen! 4! Och sen somnade han ändå innan 9 igår kväll:) Så skulle alla dagar kunna vara, men jag tror inte att han sover mer än 2 timmar idag på dagen. Han blev väl så trött av pulkaåkandet igår att han behövde mera sömn:p
Nu ska jag ta och rycka upp mig och fixa lite bilder åt er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar