måndag 7 februari 2011

Matgnäll

Theodor var gnällig med maten igår. Han ville inte ha all lasagne på dagen och på kvällen så var det likadant med gröten. Hela han hade mer gröt på sig än i sig. Vet inte vad han håller på med. Inatt åt han redan 4 och efter det var han ledsen men somnade om efter en stund. Ska man kanske skylla det på den klassiska orsaken för allt, tänder?
Hur som helst så var helgen riktigt trevlig nog. Men det tar på krafterna att vara borta nog. Jag sov bara 5 timmar natten till söndag så igår somnade jag halv 11 och fick sova sammanlagt 10 timmar så nu borde jag vara utvilad:) Det är ganska kallt ute idag... Idag ska vi och veckohandla. Jag borde verkligen ta tag i det sista med flytten nu. Ser inte riktigt så bra ut här som jag skulle önska. Känns lite halvfärdigt. Ska försöka få Theodor att hållas nöjd vilket inte är det enklaste kan jag lova. Nej nu ska jag äta morgonmål och läsa lite bloggar:)

1 kommentar:

  1. Han åt ju nog en hel banan på eftermiddagen igår. Det är ju ganska mättande. Kram, mamma/mommo

    SvaraRadera