torsdag 3 februari 2011

Mer snö...

Det snöar ganska mycket nu. Vill inte ha mera snö nu. Nu får det bli vår!:)
Theodor vaknade 4 inatt och åt, men det var planerat:p Han fick bara välling igår kväll så då vaknar han på natten men sen sover han till 9 istället för 7 och Robin hade sovmorgon så vi ville sova lite längre:) Idag ska Theodor äta tidigt för vi ska på babysim ikväll:) Det börjar faktiskt se ut för något här nu:) Robin plockade ganska mycket igår:) Hade en matta under fötterna i morse när jag steg upp! Igår gick jag och la mig redan halv 10 men läste lite så jag somnade halv 11. Theodor sov bara en gång igår så han somnade runt 9, övertrött. Idag kommer han att sova flera gånger för vi ska åka bil och då somnar han alltid. Får se om vi köper resevagnen som vi ska och titta på idag:) Jag funderade lite på att kanske baka idag:) Får se om jag får lägenheten i bra skick först:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar