fredag 3 augusti 2012

Underskrivet

Nu har vi skrivit på hyreskontraktet. Och köket är inte så smalt som jag mindes det. Det har till och med mera skåp än vi har här! Det här blir nog bra det:) Ja, och vi flyttar i slutet av oktober så vi har ganska mycket tid på oss att packa;)

Wilma var inte lika glad åt flaskan ikväll, men jag gick omkring med henne medan jag matade så då åt hon nog lite över en deciliter välling blandat med ersättning. Så kanske hon sover en stund nu? Hon somnade i alla fall på andra försöket vilket är bättre än vanligt:)

Hade glömt att kolla min blogg-mail så det fanns ganska många olästa mail där. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det!

Den här kvällen är "yngre" än jag trodde. Vet inte riktigt vad jag ska göra med all tid;) Men nu blir det i alla fall ett till avsnitt Simpsons innan jag får fortsätta klura ut vad jag ska göra av tiden. Imorgon får vi besök av två kompisar:) Skojigt det!

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Vad roligt med flytt :) Hoppas ni ska trivas bra! Vad Wilma har blivit stor. Himmel vad fort det går!!! :)

    Ja du, nog är man lite konstig när man är gravid allt, det kan inte hjälpas *haha*
    Jag hoppas att UL nästa vecka ska visa att allt ser bra ut så att jag kan börja njuta och TRO på att vi ska ha en bebis! Än så länge har jag inte riktigt vågat tro på det...

    Hur har ni haft det i sommar då? Hunnit med något skoj?

    SvaraRadera