måndag 6 augusti 2012

Ny vecka

Tillbaka till rutinerna nu då. Ganska skönt! Igår åt jag ingen ordentlig frukost och kvällsmaten blev sen så hela jag var ganska upp och ner igår. Dessutom hade jag ju sovit lite lite. Inatt har jag sovit lite mera men Wilma har vaknat *trumvirvel* åtta(!) gånger inatt... Men det har varit ganska så varmt inatt så det kanske är därför. Theodor somnade senare än mig igår fastän han gick och la sig flera timmar före mig. Men trots det kom han inte ut ur sängen en enda gång! Han låg och pratade och sjöng för sig själv:)
Theodor har börjat dricka mjölk till maten nu. Förut så har han tait kanske en klunk och sen inget mer men nu kan det fara flera glas per måltid!:) Får äntligen börja skippa mjölkflaskan på kvällarna nu när han dricker så duktigt på dagen:) Nu ska vi nog ta en sväng till lekparken trots att det är väldigt växlande molnighet här. Måste komma ut lite innan jag tar tag i diskbänken. Och dessutom ska Wilma sova nu. Theodor vaknade en timme tidigare än vanligt idag så får se om han orkar vara vaken hela dagen idag. Ja, något mer intressant än det har jag inte att komma med nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar