tisdag 14 augusti 2012

Händer det här verkligen?!

Båda ungarna somnade före sju! Theodor sov bara en liten stund på dagen/kvällen och blev riktigt ledsen när jag väckte honom för han hade väl somnat för natten trodde han. Men jag har inte märkt av något annat sjuksymtom än rinnande näsor och lite hosta så om de mår som idag imorgon så far vi nog en sväng till ÖD. går ju alltid att komma hem tidigare än vi brukar om läget ändras, men snuvig kan man ju vara hur många veckor som helst så för det kan man inte stanna hemma tycker jag.
Får nu se hur många gånger Wilma vaknar ikväll. Misstänker nog att det tar någon vecka innan vi ser resultat av sömnträningen vår. Wilma fick annars gröt för första gången ikväll, men bara en liten portion. Ska kolla så hon inte reagerar på gluten.
Tycker att alla är gravida runt omkring en nu! Babyboom hela tiden känns det som, men man kanske bara har kommit in i den ålder när folk skaffar barn. Roligt är det i alla fall:) Saknar inte graviditeten så mycket som jag trodde att jag skulle göra! Kommer väl ihåg illamåendet ännu.
Tycker att ni ska hålla tummarna att allt går bra för den här familjen som har gått igenom så otroligt mycket och nu har de krångel igen. Jag är nog lyckligt lottad som har haft det så enkelt.

Idag har vi varit och hälsat på Emma och Lucas en sväng:) Riktigt roligt att se dem igen, det var någon vecka sen sist. Finns andra som man borde träffa också!Länk
Ett steg på vägen skulle vara att få bilen i skick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar