tisdag 14 augusti 2012

Sjuka

Wilma sov från halv 12 till halv två, åt, sov till fyra ungefär, åt, sov till sex och somnade bredvid mig. Helt ok för att vara första sömnskolenatten. När hon vaknade fyra så tog jag bort öppet dagis alarmet för hon var snuvig lika som Theodor var igår. När Theodor väckte mig idag fick han knappt något ljud ur sig:/ Så här har vi sjukstuga idag. Så typiskt att de blir sjuka nu när öppet dagis öppnat igen, men det är väl därifrån de har fått förkylningen också.
Hoppas att mina glasögon skulle bli färdiga till torsdan. Det skulle ta ungefär två veckor men antagligen lite kortare. Börjar nog vara två veckor sen jag beställde dem nu.

1 kommentar:

  1. Nej vad trist med sjukor. Förkylningstider :/ Hoppas dom små kryar på sig snabbt nu.
    Kram

    SvaraRadera