söndag 5 augusti 2012

Bergochdalbana

Wilma åt sju gånger inatt igen. Sju. Men hon åt mat ganska bra på dagen och till mellanmål i alla fall. Hade storkok och lagade potatis/morot/blomkål puré och det var gott det tyckte hon. Frös ner en del. Sen badade hon och åt 170ml välling/ersättning! 170! Och utan gnäll:) Men nu har hon vaknat redan tre gånger ikväll så får se hur natten blir. Upp och ner går det. Jag har känt mig trött hela dagen. Sov för lite inatt fastän jag gick och la mig tre timmar innan alla andra (förutom ungarna som somnade tidigt då). Har haft en hel del att göra också idag vilket inte gjort något bättre. Tänker gå och lägga mig tidigt ikväll:) Sitter här och gäspar redan men måste vänta på att tygblöjorna snurrat klart i tvättmaskinen först. Imorgon har vi ingenting inplanerat, tror jag. Känns som att det är någonting jag glömt men kommer inte på vad det skulle vara. Blir säkert en normal dag med lekparksbesök (om det inte regnar då). Tror att öppet dagis öppnar igen på tisdag, men jag är inte helt säker. Ska ta reda på det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar