torsdag 30 augusti 2012

Färdigstressat

I väntan på att klockan ska bli så mycket så vi intehinner med bussen som går om ca 15 minuter...

Jag borde sluta stressa. Igår var en riktig mardrömsdag stressmässigt och så drack jag för mycket kaffe så jag har varit smått illamående och därmed ännu en gång blivit avskräckt från att skaffa fler barn.

Inatt sov Wilma inte bra. Längtar sååå efter hela nätter men vet att det inte kommer att ske inom en snar framtid. Men för att väga upp för den usla natten så sov hon en timme längre än vanligt.

När jag bytte blöja på henne i morse fick jag ett infall och la henne på pottan. Döm om min förvåning när hon både kakka och kissa i pottan! "dukti Wilma" sa Theodor.

Nu hinner vi inte med den bussen som går nu så jag ska börja ställa oss i ordning för nästa buss istället. Öppet dagis, here we come(again)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar